KALİTE POLİTİKAMIZ
1-Sağlıkta Kalite Standartlarına ve Verimlilik anlayışına uygun sağlık hizmeti sunmak,
2-Kurumumuzda “Kalite Kültürü”nün yerleşmesini ve devamlılığını sağlamak,
3-Hasta Güvenliği ve Çalışan Güvenliği odaklı sağlık hizmet vermek,
4-Hasta ve Çalışan memnuniyetini üst düzeyde tutmak,
5-Hasta ve çalışan haklarına saygılı bir kurum anlayışı içinde olmak,
6-Kurumumuza başvuran tüm hastalarımızın eşit, zamanında, adil, etkin ve verimli sağlık hizmeti almalarını sağlamak,
7-Engelli ve yaşlı hastalarımızın ihtiyacı olan tüm hizmetleri rahatlıkla alabildikleri “Engelsiz Hastane” olmak,
8-Çalışanlarımızın bilgi ve becerisini artırmaya yönelik sürekli hizmet içi eğitimler vermek,
9-Ölçme ve iyileştirme mekanizmalarını kullanmak,
10-Kurumumuzda uyguladığımız Risk Analizleriyle, sadece gerçekleşen problemleri değil, potansiyel problemleri gerçekleşmeden çözen bir anlayışa sahip olmak,
11-Bilimsel araştırmaları ve teknolojik gelişmeleri takip ederek sürekli daha iyi bir hizmet anlayışını hedeflemek,
12-Hasta bakımının tüm yönleriyle sorgulandığı, hesap verebilir, vicdanlı bir hizmet anlayışı içinde olmak,
13-Vizyonumuzdan ve ahlaki değerlerden ödün vermeden sürekli daha kaliteli bir hizmet sunumu için çalışmak,
14-En büyük gücümüzün çalışanlarımız olduğunu bilmek, fark yaratan ekipler ile çalışarak çalışanlarımızın eğitim ve kişisel gelişimine sürekli yatırım yapmaktır.