Kalite Politikamız
26 Kasım 2019

KALİTE POLİTİKAMIZ

1-Sağlıkta Kalite Standartlarına  ve Verimlilik anlayışına uygun sağlık hizmeti sunmak,

2-Kurumumuzda “Kalite Kültürü”nün yerleşmesini ve devamlılığını sağlamak,

3-Hasta Güvenliği ve Çalışan Güvenliği odaklı sağlık hizmet vermek,

4-Hasta ve Çalışan memnuniyetini üst düzeyde tutmak,

5-Hasta ve çalışan haklarına saygılı bir kurum anlayışı içinde olmak,

6-Kurumumuza başvuran tüm hastalarımızın  eşit, zamanında, adil, etkin ve verimli sağlık hizmeti almalarını sağlamak,

7-Engelli  ve  yaşlı  hastalarımızın ihtiyacı olan tüm hizmetleri rahatlıkla alabildikleri “Engelsiz Hastane”  olmak,

8-Çalışanlarımızın bilgi ve becerisini artırmaya yönelik sürekli hizmet içi eğitimler vermek,

9-Ölçme ve iyileştirme mekanizmalarını kullanmak,

10-Kurumumuzda uyguladığımız Risk  Analizleriyle, sadece gerçekleşen problemleri değil, potansiyel problemleri  gerçekleşmeden  çözen bir anlayışa sahip olmak,

11-Bilimsel araştırmaları ve teknolojik gelişmeleri takip ederek sürekli daha iyi bir hizmet anlayışını hedeflemek,

12-Hasta bakımının tüm yönleriyle  sorgulandığı, hesap verebilir, vicdanlı bir hizmet anlayışı içinde olmak,

13-Vizyonumuzdan ve ahlaki değerlerden ödün vermeden sürekli daha kaliteli bir hizmet sunumu  için çalışmak,

14-En büyük gücümüzün çalışanlarımız olduğunu bilmek, fark yaratan ekipler ile çalışarak çalışanlarımızın eğitim ve kişisel gelişimine sürekli yatırım yapmaktır.